忍者ブログ

[PR]

2024年05月11日
×

[PR]上記の広告は3ヶ月以上新規記事投稿のないブログに表示されています。新しい記事を書く事で広告が消えます。

kingdom_conquet2 初心者だけど4位なりました

2013年01月03日


2日遅れでスタートした割には4位になれました。

課金は 12-1月で5000円と少しを予定してます。

ガチャをしなくても割とカード貰えるので,
月額課金ゲームに近いですね。
そして、プレイを進めることで課金ポイントが少しずつ貰えるのです。驚きです。

コストアップの課金機能を使えば、上位になれると思います。





忍者は弱いかどうかわかりました。

リンチされると脆いけど、味方を囮に助太刀したり
逃げながらモンスターを倒していくと強いです。

低レベルの時と違って適正レベルの敵に大ダメージも出るようになってきました。

ダンジョンの上級ダンジョンを全勝で回せると中級ダンジョンの2倍のイベントチケットとクリアチケット
が貰えます。

kingdom conquest2はコアユーザー向けですね。
コアユーザー向けのブラウザゲームの中でも特に面白いと思いました。



Although An started by delay on the 2nd, it got used at the 4th place.
Fee collection 5000 yen and a few are planned in December to January.
Since a card is comparatively obtained even if it does not act as Gatsha, it is close to a monthly amount fee collection game.
And a fee collection point can be got little by little by advancing a play.
It is surprise.
I think that it will get used to a higher rank if the billing function of a cost rise is used.


The ninja found whether it would be weak.
Although it is weak when lynched, it is strong if the monster is pushed down helping an ally at a lure or escaping.
Unlike the time of a low level, a large damage has also come to appear in the enemy of a proper level.
If the upper dungeon of a dungeon can be turned by complete victory, a twice as many event ticket as a middle-class dungeon and a clear ticket can be got.
kingdom conquest2 is for core users.
I thought especially that it was interesting also in the core user-oriented browser game.
PR
Comment
  Vodafone絵文字 i-mode絵文字 Ezweb絵文字